jeudi 12 février 2009

La fin de La Haine

Dessverre hadde vi ikke tid til å se på avsluttning i klasserommet... Hvordan syns du filmen slutter ?
Svar i en kommentar, og sjekk på videoen nede :-)

12 commentaires:

sunniva a dit…

Jeg syns filmen var bra :) Spennende, og litt morsom til tider.

Anonyme a dit…

Filmen er veldig lik sånn det er!
Jajjajaaaaaa... Ca va? :P

Anonyme a dit…

bra film =)

Ida Martine a dit…

Jeg synes filmen var helt grei å se på. Syntes den var spennende, men litt rar.

Pernille a dit…

Jeg synes filmen var grei, ikke helt sånne filmer jeg pleier å se på.

Anonyme a dit…

æ forsto jo ingenting
men den er veldig spennede.
kult film.

Haga a dit…

JADDAAA!! sååå bra film ! woohoo!!!!! :)))))

Anonyme a dit…

filmen var bra ! filmen var både spennende å litt humoristisk.

Haga a dit…

Yeah Dude movie! YEAH DUDE!!

Anonyme a dit…

filmen var veldig bra, yea..

Johannes a dit…

Jeg syntes filmen var skikkelig tøff. Mye bedre enn sånn hollywood crap.

Blix a dit…

FIlmen var grei, men det burde ha vert farger!